• DIC

Departament d'Enginyeria Civil

Coordinador del Programa de Doctorat: Miguel Ángel Climent Llorca

ÒRGANS RESPONSABLES

La COMISSIÓ ACADÈMICA del Programa de Doctorat està formada pels membres del Programa que compleixen amb l'establit en l'article 12.1 de la Normativa per a Ensenyaments Oficials de Doctorat de la Universitat d'Alacant.

Són membres de la comissió els següents professors (agrupats per línies de Recerca):

• Enginyeria dels Materials i de la Construcció

Irene Sentana Cremades

Miguel Louis Cereceda

Enrique J. Nieto Fernández

La COMISSIÓ DE QUALITAT del programa de Doctorat estaria composta pels següents membres de la Comissió Acadèmica:

• Miguel Angel Climent Llorca, Coordinador General del PD.
  • Roberto Tomás Jover, Coordinador de la Línia de Recerca d'Enginyeria del Terreny, Hidràulica i Transports.
  • Salvador Ivorra Chorro, Coordinador de la Línia de Recerca d'Enginyeria de les Estructures.
  • Enrique José Nieto Fernández, Coordinador de la Línia de Recerca d'Arquitectura i Urbanisme Sostenibles.

LÍNIES DE RECERCA

El Programa de Doctorat consta de quatre línies de recerca:

PLA D'ESTUDIS

A més de les activitats obligatòries per a tots els estudiants, s'inclou la següent activitat OPCIONAL per als estudiants del Programa de Doctorat

ACTIVITAT OPCIONAL: Estades en Universitats i Centres de Recerca Superior.

DADES BÀSIQUES                                        Nre D'HORES: 150

• Activitat de formació específica, de caràcter opcional al llarg del doctorat, consistent en la mobilitat del doctorand a una Universitat o Centre de Recerca superior diferent a aquell en el qual es troba matriculat per a la realització de tasques de recerca relacionades amb el seu tema de tesi. Es fomentarà, sempre que siga possible, la realització d'aquesta activitat.

PROCEDIMENT D'AVALUACIÓ:

S'haurà de presentar el certificat acreditatiu de l'estada expedit per la unitat responsable de l'estada en la Universitat o Centre de Recerca.

L'avaluació es realitzarà per part de la Comissió Acadèmica sobre la base dels resultats obtinguts en el centre de destinació

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Places oferides: 5

Els perfils recomanats d'accés al present Programa de Doctorat són els següents:

• Graduat en Enginyeria Civil i Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports
  • Graduat en Enginyeria Civil i Màster en Enginyeria de Materials, Aigua i Terreny
  • Graduat en Enginyeria Civil i algun dels següents títols de Màster: Enginyeria Geològica; Gestió Sostenible
  • Tecnologies de l'Aigua; Gestió i Planificació de Riscos Naturals
  • Enginyer de Camins, Canals i Ports i Màster en Enginyeria de Materials, Aigua i Terreny
  • Enginyer Tècnic Obres Públiques i Màster en Enginyeria de Materials, Aigua i Terreny
  • Graduat en Arquitectura i Màster en Arquitectura
  • Graduat en Arquitectura i Màster en Arquitectura i Urbanisme Sostenible
  • Arquitecte i Màster en Arquitectura i Urbanisme Sostenible
  • Arquitecte Tècnic i Màster en Arquitectura i Urbanisme Sostenible (o Màster en Enginyeria de Materials, Aigua i Terreny).
  • Graduat en Enginyeria de l'Edificació i Màster en Enginyeria de Materials, Aigua i Terreny (o Màster en Arquitectura i Urbanisme Sostenible)
  • Enginyer Geòleg i Màster en Enginyeria de Materials, Aigua i Terreny
  • Graduat en Enginyeria de Mines i Màster en Enginyeria Geològica
  • Graduat en Geologia i Màster en Enginyeria Geològica

Criteris Generals d'Admissió

•  Curriculum vitae complet del sol·licitant (60%).
  •  Coneixement d'un idioma d'ús habitual en la comunitat, especialment l'anglès (25%).
  •  Entrevista personal amb el sol·licitant (10%).
  •  Existència de cartes de presentació per part de professors d'Universitat o d'altres Institucions de recerca, que tinguen coneixement directe de la capacitat i competència de l'aspirant (5%).

Departament d'Enginyeria Civil

Alacant (Spain)